logo online werkrooster
Personeelsplanning en verlofbeheer voor schoonmaak bedrijven
Ideaal voor poetsers met wisselende werktijden.
verlof beheer

Verlof beheer

Het vast personeel krijgt hun verlofdagen toegewezen. Er kunnen nooit meer verlofdagen opgenomen worden dan toegekend zijn. Ook het personeel kan altijd nakijken wat hun verlofsaldo is.

overuren beheren

Overuren beheer

Na de gepresteerde uren wordt, indien actief, de planning geverifieerd met de effectief gewerkte tijden en worden eventuele aanpassingen doorgevoerd. Na deze verificatie wordt het overuur saldo berekend 

ziekte beheer

Ziekte overzicht

Via ons ziekteoverzicht zie je snel wie wanneer ziek is, of ziek geweest is. Er is ook een optie om terug te gaan in het verleden en te filteren op personeel.

feestdagen

Feestdagen en weekends

Ook al dan niet terugneembare feestdagen kunnen met onlinewerkrooster beheerd worden. Weekenddagen aan 150% of 200%? Geen probleem, hiermee kan het systeem rekening houden.

Hoe werkt het

Planning inladen
De personeels-chef laadt een standaard weekrooster in of begint vanaf een blanco rooster.  Hierbij houdt het systeem automatisch rekening met het goedgekeurde verlof en de standaard werkdagen van het personeel.
Planning updaten
De personeels-chef doet de nodige aanpassingen aan het weekrooster.
Werktijden verzenden
De werktijden worden verzonden naar het personeel via mail en/of sms. Het personeel kan altijd en overal hun planning bekijken.
Prestaties verifiëren
Na de gepresteerde uren wordt, indien actief, de planning geverifieerd met de effectief gewerkte tijden en worden eventuele aanpassingen doorgevoerd (kan ook in combinatie met onze tikklok).
Verwerking prestaties
Na deze verificatie wordt het overuur saldo berekend kunnen de werktijden verstuurd worden naar je sociaal secretariaat of HR afdeling.
 
Ervaar het gemak en de bespaarde tijd, start nu 30 dagen gratis !
Awesome u heeft zich succesvol ingeschreven voor uw gratis demo periode!
U ontvangt zo dadelijk een email met verdere instructies op .
Door op de 'start met plannen' knop te klikken stemt u in met onze algemene gebruiksvoorwaarden.
Schoonmaak features
Verlof en overuren beheer
Met Onlinewerkrooster kan je het verlof en overuren, die berekend worden op het aantal werkuren per week van je personeel, simpel beheren. Je krijgt een direct een overzicht van het aantal uren die nog opgepakt moeten worden en je personeel kan nooit meer verlof nemen dat ze niet meer resterend hebben. Bij het ingaan van een nieuw jaar, update onlinewerkrooster automatisch het de verlof saldo's. Ook je personeel kan ten alle tijden checken hoeveel verlof of overuren ze nog hebben.
Gebruikers
Handig verlof overzicht
Krijg in 1 klik een overzicht van het verlof en de verlof-aanvragen van je werknemers. Verlof goedkeuren gaat met 1 klik en je kan ook zelf verlof ingeven voor je personeel. Tevens kan je hier ook het verlofsaldo van al je personeel zien. Per personeelslid kan een jaarlijks verlofsaldo met verschillende verloftypes toegekend worden.
Verlofoverzicht KMO voor je personeelsplanning
Ziekte overzicht
Je hebt altijd een overzicht van wie op welke periode ziek is geweest. Tevens worden de ziektes ook weergegeven in het verlof overzicht en wordt hiermee rekening gehouden bij het berekenen van het beschikbare personeel tijdens het opstellen van de planning.
Ziekte voor je personeelsplanning
Werktijden valideren & overuren berekenen
Na de gepresteerde uren wordt, indien actief, de planning geverifieerd met de effectief gewerkte tijden en worden eventuele aanpassingen doorgevoerd. Na deze verificatie wordt het overuur saldo berekend kunnen de werktijden verstuurd worden naar je sociaal secretariaat of HR afdeling. Indien ingesteld, kan ook het personeel hun gewerkte uren verifiëren. Integratie met onze tikklok mogelijk.
Loonbeheer voor je personeelsplanning
Feestdagen en weekenden
Ook al dan niet terugneembare feestdagen kunnen met onlinewerkrooster beheerd worden. Weekenddagen aan 150% of 200%? Geen probleem, hiermee kan het systeem rekening houden.
feestdagen beheer voor je personeelsplanning
Zelf ingeven van werkdagen
Indien ingesteld, kan het personeel ook zelf hun werkdagen toevoegen. Deze komen dan bij in het werktijden overzicht van de chef.
zelf inplannen bij je personeelsplanning
Communiceer met je team
Werknemers houden niet meer van traditionele communicatie, daarom hebben wij ons eigen interne sociaal netwerk gebouwd, waar enkel jouw team toegang tot heeft. Er kan gepost worden naar al het personeel of enkel binnen je eigen teams. Er is ook de mogelijkheid om files te delen en om een poll te starten, op deze manier wordt traditionele communicatie vervangen door collaboratie.
Overkoepelende laag voor ketens
Beheer je meerdere vestigingen? Gebruik dan onze overkoepelende management laag om overzichtelijk alle gegevens van het personeel te verkrijgen. Hiermee kan je tevens ook communiceren naar alle vestigingen via ons ingebouwde sociaal netwerk.
Werkbon
Urenregistratie van het personeel via onze tikklok
Onze tikklok werkt met eender welke tablet, smartphone of pc, u hoeft geen extra dure hardware aan te schaffen noch installatie kosten te betalen. Vergeet trouwens ook dure kaarten die verloren gaan, bij ons krijg iedereen zijn eigen PIN code. meer info op onze tikklok pagina.
tikklok voor je personeelsplanning