logo online werkrooster
logo onlinewerkrooster horeca personeelsplanning

Bespaar uren per week door onze All-In-1 oplossing

24/7 Verlofbeheer

Beheer online het verlof en de beschikbaarheid
van je medewerkers. Hou je verlofsaldo's up to date.

Personeelsplanning

Laad je weekplanning en wijzig via drag'n drop.
Bekijk direct de beschikbaarheid van je medewerkers.

Hardwareloze tikklok

Een tikklok zonder aankoop van dure hardware.
Controleer de tijdsregistraties direct t.o.v. de planning.

Export naar uw sociaal secretariaat

Geef de gewerkte tijden en vakanties, op het
eind van de maand, door met 1 druk op de knop

Automatische Dimona's
& Contracten

Verstuur je dimona's en maak je contracten via je planning;
Corrigeer dimona's automatisch ahv onze tikklok
Meer info


Meer dan 250 zaken in België en daarbuiten vertrouwen op Onlinewerkrooster
voor de automatisatie van hun personeelsadministratie .

Reeds meer dan 60.000 automatische dimona's verzonden.

cloud_done

Altijd beschikbaar

“Onlinewerkrooster heeft onze personeelsplanning visueel en overzichtelijk gemaakt. Een duidelijke weergave en altijd bereikbaar.”
Pieter CarlosQuinto

Pieter van Mullem

Salons Carlos Quinto
supervisor_account

Geen discussie mogelijk

“Geen gedoe met excel etc, gewoon simpel en werkend zoals het hoort! Een geweldig doordacht systeem, discussies tussen werknemer en werkgever zijn niet meer mogelijk.”
Sander Kafaat

Sander de Swert

't Kafaat
snelheid

Snel en efficiënt

“Onlinewerkrooster is een belangrijke stap geweest voor hotel Van der valk Beveren naar een efficiëntere planning en biedt transparantie naar ons personeel, wij zijn overtuigd en onze medewerkers ook! ”
Tim van der Valk

Tim van der Valk

Van der Valk Beveren
cloud_done

Gedaan met bellen

“Ambiotel bespaart zeker 2 uur per week door het gebruik van onlinewerkrooster. Ik hoef niet meer rond te bellen en onze personeelsplanning is veel overzichtelijker geworden”
Shana

Shana

Ambiotel
snelheid

Personeelskosten onder controle

“Dankzij onlinewerkrooster loopt onze communicatie met het personeel een stuk vlotter. Via de finianciële analyse kunnen we gemakkelijk onze personeelskosten in de gaten houden ”
Petra

Petra

O'Learys
supervisor_account

Eenvoudig gebruik

“We hebben een aantal systemen getest, Onlinewerkrooster sprong eruit door het eenvoudig gebruik. Het is duidelijk en alles is geautomatiseerd. Vroeger was ik zelfs op vakantie bezig met het tijdig versturen van dimona’s nu gaat dit automatisch”

Wij groeien met je mee

Of je nu moet plannen voor 1 locatie, meerdere locaties of zelfs meerdere juridische entiteiten, Onlinewerkrooster werkt voor zowel voor kleine, voor grote bedrijven, als voor ketens.
Binnen Onlinewerkrooster kan je planners rechten geven over 1 of meerdere locaties. Zo kunnen ze enkel de personeelsplanning en tijdsregistraties bekijken waar ze zelf rechten toe hebben. Bovendien kunnen deze planners zien of hun personeelsleden niet reeds ingepland staan in andere locaties, ook al hebben ze geen rechten op deze andere locaties.
Wanneer je meerdere juridische entiteiten bezit of samenwerkt met een bevriend bedrijf, maakt onlinewerkrooster het mogelijk om een personeelslid in te zetten als vaste in het ene en als flexi in het andere bedrijf.

Wij vinden het belangrijk om voor elk type klant een correcte prijs kunnen aan te bieden! Interesse, vraag dan je offerte aan via onze prijzen pagina.

Koppel de tools die je al gebruikt

Haal het meeste uit je personeelsplanning door te koppelen met de partijen waar je reeds met samenwerkt.
Onlinewerkrooster integreert met je kassa systeem waarmee we de omzet uitlezen om je productiviteit te berekenen in vergelijking met je geplanden of gepresteerde werktijden.
We koppelen met je reservatie systeem en het weer zodat je direct kan zien hoeveel personeelsleden je moet inplannen.
Op het eind van de maand kijk importeer je de prestaties direct bij je sociaal secretariaat zodat zij de loonverwerking kunnen uitvoeren.
*Integraties omringt met een stippellijn zijn momenteel in ontwikkeling.
 
Nog niet overtuigd?
Schrijf je in voor onze webinar elke vrijdag om 17.00 en ervaar wat onlinewerkrooster voor jouw zaak kan betekenen!
Awesome u heeft zich succesvol ingeschreven voor onze webinar!
U ontvangt zo dadelijk een email met verdere instructies op .

Over Ons

Een jonge ambitieuse Belgische startup die de HR administratie van meer dan 250 zaken automatiseerd.

Een dag in het leven van ons team
play_circle_outline

Ondersteund door: