logo online werkrooster horeca personeelsplanning
Horeca personeelsplanning en tijdregistratie
Op maat gemaakt voor Café's, Restaurants, clubs en hotels incl. Dimona koppeling.
personeelsplanning voorstel

Planningsvoorstel

Onlinewerkrooster kijkt naar een aantal factoren zoals afgelopen planningen, weer, omzet en reservaties om zo een volledige planning voor te stellen. Jij hoeft enkel nog aanpassingen te doen waar nodig!

Interactief

Interactief

Je personeel wordt verwittigd via mail/sms wanneer ze nieuwe werktijden gekregen hebben in het systeem. Hierna kunnen ze meteen bevestigen of afkeuren waardoor discussies vermeden worden

Open werktijden

Open werktijden

Verstuur een werktijd naar al het gekwalificeerde en geselecteerde personeel. Wie het eerst reageert, mag komen werken. Ook erg handig wanneer je dringend iemand extra nodig hebt.

Dimona

Dimona integratie

Goedgekeurde werktijden worden gesynct met Dimona (manueel of automatisch). Via onlinewerkrooster kunnen er ook dimona wijzingen/annulaties doorgevoerd worden.

On Steroids
gewerkte uren

Log de gewerkte uren

Vanaf 2017 mag een student nog 475 werken onder het statuut van een student. Hier moet hij aangegeven worden als Extra. Onlinewerkrooster trackt de gepresteerde uren zodat jij direct kan zien wie nog inzetbaar is als student

automatische dimona's'

Automatisch dimona's

Maak je nooit meer zorgen over je dimona aangiftes! Uur aangiftes worden automatisch geüpdatet aan de hand van de tijdregistraties en, indien gewenst, direct verstuurd naar Dimona. Wanneer iemand begint te werken waarvoor je nog geen Dimona ingegeven hebt, wordt er automatisch een Dimona record aangemaakt.

omzet

Inplannen ahv. omzet

Maak een optimale personeelsplanning aan de hand van de geschatte omzet van de dag. De omzet geschiedenis kan opgehaald worden uit het systeem of uit je kassa, zodat wij een gedetailleerde planningsoptimalisatie kunnen voorstellen.

contracten

Student Contracten

Maak automatisch dagcontracten voor de studenten die je ingepland hebt. Druk deze af met 1 druk op de knop of laat ze door de student online aftekenen in onlinewerkrooster

Hoe werkt het

Planning inladen
De personeels-chef laadt een standaard weekrooster in of begint vanaf een blanco rooster.  Hierbij houdt het systeem automatisch rekening met het goedgekeurde verlof en de standaard werkdagen van het personeel.
Planning updaten
De personeels-chef doet de nodige aanpassingen aan het rooster. Je horeca rooster maken was nog nooit zo gemakkelijk.
Planning verzenden
De werktijden worden verzonden naar het personeel via mail en/of sms.
Werktijden goedkeuren
Het personeel logt in en bevestigen ze dat ze kunnen komen werken, of ze keuren hun werktijd af.
Sync met Dimona
Indien actief, stuut het systeem de werktijden naar Dimona. Dit kan u automatisch, maar ook manueel starten. Aanpassingen/annulaties worden ook gesynct volgens de regels van Dimona. (ook combineerbaar met onze tikklok)
Reacties nakijken
De personeels-chef kijkt wie kan komen werken en wordt verwittigd wanneer iemand zijn werktijd(en) heeft afgekeurd. Indien geactiveerd, stuurt het systeem bij een afgekeurde werktijd, automatisch de werktijd naar een nog beschikbaar personeelslid.
Export prestaties
Indien geactiveerd, wordt de planning geverifieerd met de effectief gewerkte tijden. Na deze verificatie kunnen de werktijden verstuurd worden naar je sociaal secretariaat.
 
Ervaar het gemak en de bespaarde tijd, start nu 30 dagen gratis !
Awesome u heeft zich succesvol ingeschreven voor uw gratis demo periode!
U ontvangt zo dadelijk een email met verdere instructies op .
Door op de 'start met plannen' knop te klikken stemt u in met onze algemene gebruiksvoorwaarden.
Horeca features
Wij stellen een planning voor
Onze Horeca planning software gaat naar een aantal factoren kijken die belangrijk zijn voor jou café, restaurant of hotel rooster zoals afgelopen planningen, weer, omzet en reservaties. Hiermee kunnen wij een zo volledig mogelijke planning voorstellen. Jij hoeft enkel nog aanpassingen te doen waar nodig!
Weekrooster horeca personeelsplanning
Dag- of weekweergave
In de dag weergave kan je snel zien of je niet te veel overlappende werktijden, of periodes waar niemand ingepland is heb. In de weekweergave krijg je een overzicht van alle geplande werktijden en het aantal ingeplande uren. Iedereen heeft zijn favoriete weergave, in onlinewerkrooster kan je snel wisselen tussen de 2.
Weekrooster horeca personeelsplanning
Volledig interactief
Je personeel wordt verwittigd via mail/sms wanneer ze nieuwe werktijden gekregen hebben in het systeem. Hierna kunnen ze bevestigen of ze kunnen komen werken of niet! Het personeel kan 24/7 hun werktijden nakijken in het systeem, gedaan met discussies of iemand toegezegd heeft of over het uur van aanvang.
Shiftenwissels
Het personeel kan in het systeem shiftenwissels aanvragen. Deze shiftenwissels dienen eerst goedgekeurd te worden door de persoon die de dienst overneemt. Na de goedkeuring van de chef is de wissel definitief.
werkrooster horeca personeelsplanning
Handig verlof overzicht
Gedaan met losse papieren. Met onlinewerkrooster krijg in 1 klik een overzicht van het verlof en de verlof-aanvragen van je werknemers. Dit verlofoverzicht kan je altijd en vanaf elk toestel raadplegen. Verlof goed- of afkeuren wordt een fluitje van een cent.
verlofoverzicht horeca personeelsplanning
Laat je personeel kiezen
Maak een open werktijd die verstuurd wordt naar al het gekwalificeerde en geselecteerde personeel. Wie het eerst reageert, mag komen werken. Ook erg handig wanneer je dringend iemand extra nodig hebt..
weekrooster horeca personeelsplanning
Koppeling met Dimona
Beu om na het opmaken van je planning nog eens dagelijks in dimona alles in steken? Onlinewerkrooster heeft samen met de cel Dimona een koppeling gemaakt. Goedgekeurde werktijden worden gesynct met Dimona (manueel of automatisch). Via Onlinewerkrooster kunnen er ook dimona wijzingen/annulaties doorgevoerd worden. *Dimona wijzigingen zijn enkel mogelijk binnen de tijdsperiode van de dimona wetgeving.
dimona integratie voor je horeca personeelsplanning
Sync met je eigen agenda
Synchroniseer je onlinewerkrooster werktijden met je eigen google, iCal of outlook kalender. Zo kan het personeel steeds in hun eigen kalender zien wanneer ze moeten werken en kunnen ze niet per ongeluk afspraken inplannen wanneer ze moeten komen werken. Bovendien zijn je werktijden hiermee ook direct offline beschikbaar.
ical sync voor je  horeca personeelsplanning
Je personeel kan extra werkdagen ingeven
Je personeel kan ook zelf aangeven, wanneer ze kunnen komen werken op dagen waarop ze normaal niet beschikbaar zijn. Erg handig voor jobstudenten of extra's tijdens korte vakanties of doordeweekse feestdagen. Deze data wordt door het systeem verwerkt om aan tegeven wie effectief kan komen werken.
Extra werkdagaangeven voor je  horeca personeelsplanning
Communiceer met je team
Werknemers houden niet meer van traditionele communicatie, daarom hebben wij ons eigen interne sociaal netwerk gebouwd, waar enkel jouw team toegang tot heeft. Er kan gepost worden naar al het personeel of enkel binnen je eigen teams. Er is ook de mogelijkheid om bestanden te delen of een poll te starten, op deze manier wordt traditionele communicatie vervangen door collaboratie.
Volledig beveiligd
Alle werkgegevens achter slot en grendel, geen rondslingerend papier meer. Enkel jij hebt toegang tot jouw omgeving.
Social network voor je horeca personeelsplanning
Integreer met je reservatiesysteem
Weet je vooraf hoeveel werk je personeel gaat hebben? Dan wil je hier natuurlijk hiermee rekening kunnen houden bij het opmaken van de planning. Onlinewerkrooster kan gekoppeld worden met je reservatie systeem, zo kan je bij het plannen direct zien hoeveel reservaties je hebt.
Bij onze integraties zit bijvoorbeeld Tablebooker en Resengo
tablebooker
Horeca urenregistratie van het personeel via onze tikklok
Onze tikklok werkt met eender welke tablet, smartphone of pc, u hoeft geen extra dure hardware aan te schaffen noch installatie kosten te betalen. Vergeet trouwens ook dure kaarten die verloren gaan, bij ons krijg iedereen zijn eigen PIN code. meer info op onze tikklok pagina.
tikklok gelinkt aan je horeca personeelsplanning