Onlinewerkrooster | Support die binnen 2 minuten je vragen beantwoord ?!

Support die binnen 2 minuten je vragen beantwoord ?!

Onlangs zijn wij overgeschakeld naar een nieuw systeem en dat was blijkbaar een schot in de roos. Vroeger kon je bij ons ticketjes loggen wanneer je een probleem had in onze tool. Onze respons toen was ongeveer iets van een 15 minuten wat natuurlijk niet slecht genoemd kan worden. Tegenwoordig kan je ons "Live" aan het werk vinden en dat scoort enorm. Onze klanten reageren enorm positief op onze nieuwe supportchat! Daar zijn wij héél blij mee. Want wij weten ook dat echte ondernemers geen hele dag tijd hebben om zelf iets uit te zoeken, of op een antwoord te wachten! Wij willen echte onze klanten helpen wanneer ze 'in de app' zitten.


 

De toekomst zit mee in onze support

Wij van Onlinewerkrooster denken constant aan innoveren, het zit dan ook in de naam van onze BVBA (Innovate-It). Niet enkel vinden wij feedback van onze klanten enorm belangrijk om ons systeem verder te ontwikkelen. Wij hechten ook belang aan het ondersteunen van onze klanten. Wanneer zijn een probleem hebben zoeken wij graag mee naar een oplossing. Dit doen wij sinds januari met onze "Chat met Support". Open jouw omgeving in Onlinewerkrooster, ervaar je een probleem... geen paniek. Just hit "Chat met support" en daar zijn wij dan. Momenteel zijn we met 4 die deze Chat in de gaten houden. Het grootste deel wordt behandeld door onze developper Jorn, maar ook de founders Nick en Bert dragen hun steentje bij! 

"Ja ja", ja we horen jullie het al denken "is dat wel waar?". Natuurlijk is het waar, daarom even onderstaande foto. Wij hebben de voorbije maanden deel genomen aan een heleboel gesprekken. Wat je hieruit kan afleiden is dat onze dienst ook populairder wordt bij onze klanten (als ook dat de weken van de loonverwerking bij ons het drukst zijn).

Die 15 minuten respons time hebben plaats gemaakt voor een respons time van gemiddeld 2 minuten! Daarnaast zie je ook dat we jouw probleem ongeveer op 1 uur kunnen oplossen. Dat laatste hangt ook af van de moeilijkheidsgraad van het probleem dat je hebt. Op zich niet slecht denken wij dan. En wij hebben ook de enthousiaste reacties van onze klanten die het voor ons de moeite waard maken om zoveel tijd in onze support te investeren! Want dit alles vraagt de nodige inspanningen. Zo plannen wij momenteel een full time medewerker in op onze support afdeling! 

Een nieuw systeem implementeren stap voor stap 

Van start gaan met een nieuwe planningstool is niet altijd makkelijk. Daarom dat wij er zijn om jullie te ondersteunen. Je hoeft ook zelf niet alles uit te zoeken in ons programma. Wij nemen tijd om met jullie doorheen het systeem te gaan. Stap voor stap. Daarnaast maken wij ook tijd om een oplossing te zoeken die het beste bij jouw wensen past. Zo hebben wij sinds kort ook de optie om maatwerk af te leveren. Tegen een acceptable prijs ;-). Zo vind je de beste oplossing voor in jouw onderneming.

Twijfel jij nog om jouw onderneming te automatiseren op gebied van planning, dimona's en tijdsregistratie? Aarzel niet en neem contact met ons op, vraag hier jouw demo aan!

Onze klanten mogen gerust hun mening delen. Stuur een mailtje naar hello@onlinewerkrooster.be en wie weet delen we jouw mening wel op onze Facebookpagina.

 

Loading