Onlinewerkrooster | 5 manieren waarop onze tikklok jou tijd gaat besparen

5 manieren waarop onze tikklok jou tijd gaat besparen

Heb je geen idee over de uren die jouw personeel kloppen? Ben je op het einde van de maand altijd aan het rekenen en herbereken? Wel dan bieden wij jou hiervoor een oplossing, dankzij onze tijdsregistratie kan je stoppen met het bijhouden van allerlei details op papier of excel. Verlies geen tijd meer aan het berekenen van de uren van jouw personeel en doe dingen die echt van belang zijn. Ontdek de 5 voordelen van onze tikklok! 




1. Vergelijk de planning met de tikklok

De geregistreerde tijden zie je direct staat naast de geplande tijden. Zo krijg je snel een overzicht of iemand correct getikt heeft of niet.
Je ziet zo ook direct wie er langer gewerkt heeft dan gepland en kan zo snel valideren of dit correct/toegestaan is.

2. Zie wie er te laat was

De geregistreerde tijden worden steeds vergeleken met de planning. Zo hou je een overzicht van wie er te laat is en wie er meer of minder gepresteerd heeft dan gepland. Daarnaast is er de mogelijkheid om een smsje te versturen naar jouw personeelslid en naar jezelf wanneer er iemand niet is ingetikt (indien je ook onze planningsmodule gebruikt). Wanneer iemand vergeet uit te tikken kan je hier ook een update van ontvangen.

3. Automatische dimona's

Dankzij onze automatische dimona's moet je ook hier niet meer van wakker liggen. Uur-aangiftes worden automatisch geüpdate en indien gewenst automatisch naar dimona verzonden. Komt er iemand vervangend werken en ben je de dimona vergeten? Geen paniek, wanneer hij of zij ingeklokt wordt er automatisch een dimona record aangemaakt.

4. Digitale contracten

Wanneer iemand intikt, gaan we kijken of deze persoon al een contract heeft.
Indien er geen contract gevonden wordt, kan het personeelslid direct digitaal zijn contract tekenen.
Zo ben je zeker dat er  nooit iemand aan het werk is zonder een getekend arbeidscontract.

5. Je personeel kan hun uren zelf nakijken.

Wanneer je personeelsleden getikt hebben, krijgen ze deze tijden direct te zien in onze app.
Hiermee kunnen ze mogelijke fouten ook zelf nakijken en krijgen ze deze te zien, voor ze op het eind van de maand hun loonbrief krijgen.
Je personeel wordt mede verantwoordelijk voor de correctheid van de data want laat ons eerlijk zijn; wat is is er nu vervelender als werkgever dan het niet correct uitbetalen van je personeel.

 

BONUS: De export naar jouw Payroll systeem

Naja bonus, dit item kan jou misschien nog wel het meest tijd besparen ;-)

Dankzij onze koppeling met zowel de grote als kleine sociale secretariaten hoef je ook geen dubbel werk te doen. Op het einde van de maand kan je de gewerkte tijden controleren, nakijken en gewoon met 1 knop exporteren naar jouw sociaal secretariaat. Je kan bij ons een overzicht krijgen van de overuren die jouw personeel doen en deze makkelijk in de gaten houden. 
We kunnen je prestaties zelfs automatisch opsplitsen in bruto-netto overuren, nachturen, meeruren, ...

Onderstaande afbeelding toont jou enkele features van deze export. Zo kan je de uren ook onderverdelen in gewone prestaties/nachturen of bruto-netto horeca-overuren.

 

 

Wat is nog interessant aan onze manier aan onze tikkok?

1. Ons tijdregistratiesysteem is hardware-less

Denk niet na over systemen met een badge of dat je een duur toestel moet aanschaffen. Onze tijdsregistratie kan gebeuren op elke tablet, smartphone of pc. Installatiekosten betaal je helemaal niet. Iedereen krijgt een persoonlijke pincode, waarmee ze kunnen in en uitklokken.
Onze tikklok toont ten alle tijden wie er is ingeklokt, je kan zelfs foutieve gegevens aanpassen terwijl de persoon nog ingeklokt is. Daarnaast kan je zelf kiezen of je jouw personeel pauzes laat klokken of dat er automatisch pauzes worden toegekend.

P.S. indien gewenst kunnen we ook vingerscanners voorzien.


2. De ingebouwde GPS tracking

Inklokken op een smartphone lees je hierboven, wat als jouw personeel dan thuis ingeklokt? Natuurlijk hebben wij daar ook over nagedacht. Bij het in- en uitklokken wordt de locatie van het personeelslid geregistreerd. En daarnaast kan je ook kiezen om het in- en uitklokken enkel toe te staan op de door jouw gekozen toestellen. 


Heb je interesse om ook deze tijdsregistratie GRATIS te proberen, vraag dan jouw demo aan op deze pagina! 

 

 

Voeg commentaar toe

Loading