Onlinewerkrooster | 3 voordelen van digitalisering in jouw horecazaak

3 voordelen van digitalisering in jouw horecazaak

Je kan het haast niet meer inbeelden om zelf niet digitaal te leven, maar hetzelfde geldt voor jouw zaak. Naast het digitaal bankieren kan je dankzij onze tool ook de werktijden van jouw personeel digitaal bijhouden. Niet alleen veel handiger op het einde van de maand, je bent ook direct in orde bij sociale controle. Een ander bekend voorbeeld is de witte kassa, ze zorgde voor heel wat commentaar, maar je hebt wel een perfect idee van jouw inkomsten. Natuurlijk zijn er ook andere voordelen, die vind je in deze blog.

 

1. Het zit in de details

Je kan wel een planning maken in Excel, maar hou je dan ook rekening met de inkomsten per uur? En de omzet? Dankzij de digitalisering is het mogelijk om via Onlinewerkrooster direct de gegevens uit jouw kassa te halen. Hierdoor kan je per uur registreren of jouw personeelsplanning rendabel is. Wij koppelen met Lightspeed, BC matic, Untill en Trivec. Deze gegevens helpen jou bij het analyseren over de huidige toestand en de toekomst. Je krijgt inzicht in verhouding tussen de omzet en jouw personeelsbezetting. Maar dat niet alleen, je houdt ook al jouw planningen en cijfers digitaal bij. 


2. Digitalisatie betekend automatisatie

Alle gegevens in een digitaal platform bewaren heeft als grootste voordeel dat je ook alles in één platform kan terug vinden. Personeelsfiches, verlofsaldo's, ziektecijfers, overuren, contracten... allemaal makkelijk terug te vinden en het wordt voor jou berekend. Daarnaast kan je voor jouw vaste medewerkers een sjabloon maken dat je elke week terug kan inladen, geen gedoe meer met starten van een blanco planning. Het grootste voordeel is de link tussen onze tijdsregistratie en de automatische Dimona-aangifte. Wil je hier meer over weten dan kan je deze blog nog even nalezen. 

 

3. Gemak, correctheid en tijdsbesparing

Bestellingen opnemen via een tablet die rechtstreeks gekoppeld is met de bar en de keuken. Makkelijk en tijdsbesparend, plus de kans op fouten verkleind. Onlinewerkrooster kan jou dan weer tijd helpen besparen door de automatisatie, maar ook door het bereken van de vakantiesaldo's en overuren. Of heb je al even gedacht aan de export van het sociaal secretariaat die wij kunnen opmaken voor jullie? Gedaan met het ingeven van uren in een Excel en ze dan nog overtypen. Ben je opzoek naar een extra personeelslid, dan kan je makkelijk met één klik de werktijd naar al jouw beschikbaar personeel versturen. 

Wat denk jij hiervan? Laat het hieronder weten.

Loading